Meddelande

Ta ner
Inget meddelande ännu.

Ovana

Ta ner
X

• Tid
  • Visa
Rensa alla
Ny post

• Ovana

Vi är ett gift par som gärna är nakna i vår trädgård men framförallt badar nakna i vårt spabad med tillhörande bastu. Detta gör vi ofta.
    Vi har ett par goda vänner som vi nu har badat nakna tillsammans med att antal gånger under några år vilket känns helt naturligt att det blir så när vi träffas, antingen hemma hos oss eller hos dom. Min hustru känner sig ibland inte bekväm med detta trots att vi tillsammans går nakna hand i hand utefter stranden på ett nakenbad i södra Sverige.
    Hon säger detta inte rent ut men jag tror att hon inte känner sig "fin nog" att få vara naken, fast hon gillar det hemma.
    Skulle vara kul att höra hur ni "förstagångare" kom över detta.
    /BR

Jag har alltid haft komplex för min överviktiga kropp mm.
    Har aldrig gillat att vara lättklädd på badplatser men har alltid
    Älskat bad. Bestämde mig attgöra något åt det för några år sedan och bla testa nakenbad. Till min stora förvåning så kände jag mig inte alls uttittad där utan stämningen var jättetrevlig. Mycket trevligare än på stränder generellt iaf tyckte jag det. Jag tror att nakenbad har hjälpt mig att bli mer
    nöjd med mig själv.
    Har väl fortfarande lite komplex kvar men inget som hindrar mig från att bada var jag vill varken med eller utan kläder.

Kommentera

Arbetar..
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎