Meddelande

Ta ner
Inget meddelande ännu.

Eduardo Espinoza

Ta ner
X

• Tid
  • Visa
Rensa alla
Ny post

• Eduardo Espinoza

Hej och jag heter Eduardo men ni kan kalla mig Eddie, är 33 år gammal, gillar att gå till Kärsön nakenbad, har varit på Ågesta naturistbad, Svärdsön naturistbad, har funderat på att besöka flera andra nya spännande nakenbad runt om i Stockholms län, men har inte haft orket heller, brukar köra träning nästan varje dag så som: spinning i spinningcykeln som jag har hemma, löpning i kusens backe ute gym och där kör jag också kroppsvikts träning så som: dips up, chins up, mag sitaps, rygg sitaps och sist men inte minst stretchning, brukar simma också på simbassängen som heter Sydpoolen, Har bott i Södertälje i 15 år och sammanlagt 21 år i Sverige, fyller år den 5:e Augusti, ursprungligen från Haninge Jordbro, har varit naturist 5 säsonger i Sverige, skulle vilja testa nakenbad utomlands så som maspalomas som ligger i gran canaria, och cap de adge, eftersom jag bor i lägenhet i en etta i linna hage, så kan man hyra bastun max i två dagar av föreningen på tisdagar då man kan boka tid, läser en hel del böcker.
Arbetar..
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎