Långgrunt bad med små sanddynor. Stranden är ca 2-400 meter lång. Tygbadet ligger först sen kommer nakenbadet efter campingen.
Meddelande
Ta ner
Inget meddelande ännu.
Medlemmar om Pite Havsbad Nakenbad i Piteå
Ta ner
VÄRDEFULL INFO
X
X
-
Bildmed utsikt över del av Nakenbadet på Pite Havsbad. Detta är längst bort mot Gläntan ovanför stranden bland dynorna.
Där ligger man skönt och avskilt, få som promenerar förbivilka man även ser på långt håll . Inget tygfolk går omkring här
.
Finns även en bärbuske där man kan ta sig lite godis.
Om det blåser kan man hitta små gropar så slipper man vinden. Blåser inte upp sand här i alla fall.Du har inte rätt medlemskap för att se detta fotogalleri.
Fotogalleriet har 1 foton.
- Gillar 1
Kommentera
-
Mitt första nakenbad gjorde jag här på Pite Havsbad. Under sommaren hade jag fyllt 29 år och i den lite mörka sensommarnatten fattade jag till slut mod att kasta paltorna helt och hållet. Det var fantastiskt! Tyvärr har det inte blivit så många gånger till efter det och nu är det flera år sedan senast.
Nu tänkte jag försöka återupptäcka det fantastiska! 😊
Med min begränsade erfarenhet av nakenbad kan jag inte gå i god för hur Pite Havsbad står sig i konkurrensen men det ligger mig varmt om hjärtat och är för alltid platsen för min första gång. 😊 Men som nybörjare tyckte jag att det var lite väl långgrunt…
Kommentera
Kommentera