Meddelande

Ta ner
Inget meddelande ännu.

Medlemmar om Ängsö Nakenbad i Västerås

Ta ner
VÄRDEFULL INFO
X
X

• Filtrera
  • Tid
  • Visa
Rensa alla
Ny post

• Medlemmar om Ängsö Nakenbad i Västerås

Ängsö

Hej på er! Finns det fler bad i närheten av Enköping? Vi känner till Fjällnora redan!

Kommentera

Föreslog ängsö till en kamrat nyligen men hon återkom med länkar på nätet med skrämmande dåliga recensioner pga obehagliga människor. Har själv ingen erfarenhet av ängsö men det gör ju inte att man blir mer sugen att åka dit efter att ha läst allt det där tråkiga.

Kommentera

Ja där har vi varit...när vi varit där har det varit lugnt. Men jag är ju man

Kommentera

Gårdagen blev en skön dag och kväll på Ängsö. Varmt i vattnet och fritt från algblomning och en skön och mysig stämning.

Kommentera

Ängsö är ett litet mysigt bad! Var där för några år sedan ,det var härligt!

Kommentera

Gjorde min nakenbadspremiär på Ängsö häromdan. Trevliga klippor att ligga och sola på.

Kommentera

Ängsö is a beautiful place for a peacefuly nudism. Have a mixex people there, sometimes some male was jerking, but not so disturb. At today, a couple playing eachother, but not so hard.

Kommentera

Nån tjej eller par som ska till Ängsö imorgon tisdag?

Kommentera

Var där idag och hittade ingen homogen grupp nakenbadare. Såg däremot 4-5 runkgubbar som vankade av och an och spanade. Det kom ett par och la sig några meter från mig och myste lite. Efter ett tag stod runkgubbarna runt om och drog i skinnet. Paret blev besvärad och packade ihop och gick. Synd, tycker jag. På ett naturistbad skulle inte det få förekomma, men detta var ett nakenbad förstås.

Kommentera

• Maja Peter
                      Maja Peter kommenterade
                      Editing a comment
                      Alltid lika tråkigt när sånt händer. Bra att du skrev.

• Rabagast
                      Rabagast kommenterade
                      Editing a comment
                      Fruktansvärt tråkigt. Det borde inte vara så svårt att få ligga ostörd som tjej/par på ett nakenbad. Vill man runka/ha sex, gör det diskret och utanför synhåll för andra.
                  Arbetar..
                  X