Meddelande

Ta ner
Inget meddelande ännu.

Vad är ditt betyg på Mollön Nakenbad?

Ta ner
X

• Tid
  • Visa
Rensa alla
Ny post

• Vad är ditt betyg på Mollön Nakenbad?

Vad är ditt betyg på Mollön Nakenbad i Uddevalla?
    35
    1
    0%
    0
    2
    8.57%
    3
    3
    31.43%
    11
    4
    34.29%
    12
    5
    25.71%
    9

Trevligt och spontant

Kommentera

Som "nybörjare" har jag först hittat till Mollön vilket jag tycker är väldigt trevligt så långt. Inte så välbesökt de gånger jag varit ute ännu men det är ju tidigt ännu... Hörde att det senare kommer mycket båtar också som ligger utanför och fiskar/spanar? Kanske inte optimalt... Blir nog iaf. många turer under sommaren, spontana efter jobb på veckorna också.

Kommentera

Jag har inte besökt så många bad än så jag har lite svårt att jämföra. Men badet har några "pros and cons" så betyget landar på en trea för mig.

PROS
        Relativt nära parkeringen. 10-15 min lätt promenad för ett nakenbad tycker jag är klart godkänt.
        Ganska lungt och inte så "tätbefolkat" trots att vi var där en av de soligare dagarna.

CONS
        Saknar toalett. Man får gå tillbaka till parkeringen om det trycker på.
        Dåligt med dykmöjligheter. Jag gillar att hoppa i direkt men här var det inte tillräckligt djupt förrän 2-3 m ut vilket gör i- och urgåendet lite besvärligt om man inte använder den lilla stranden.
        Gott om surikater. Vi badar som par och på Mollön var det första gången som utbudet av stående och lite närgående ensamma män kändes lite påträngande. - Det kan ioförsig vara en slump att vi var där just den dagen och att detta skulle kunna vara ett bekymmer lite överallt, beroende på dag.

Mattias

Kommentera

Mollön är det enda stället vi har besökt och vi tycker den är mysig. Håller med om "surrikater" men tror dom finns lite överallt.

Kommentera

Arbetar..
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎